Saturday, March 31, 2012

kehidupan itu satu cabaran :)

terlalu bnyak sangat dugaan yang aku tempuhi ya allah,:) boleh ka aku meneruskan kehidupan ini dengan sejuta senyuman??ya allah hanya padamu aku memohon ya allah kau tabahkan lah hatiku dan cekalkan hatiku supaya aku boleh meneruskan segalanya dengan senyuman,terlalu bnyak sgt dugaan yang kau beri,terkadang aku mengeluh dengan dugaan mu ya allah aku tiada sesiapa di dunia ni ya allah ;') kekasih yang kau kirimkan kepadaku hanya memberi kebahagiaan yang palsu kepadaku,hanya kau yang tahu segalanyaaaa..kuatkan lah aku ya allah kalau bukan dia jodoh aku kau jauhkan lah hati kami agar tiada siapa lagi akan terluka , dia bukan tempat untuk aku meluahkan rasa pahit manis kehidupan hanya padamu ya allah .. :) cinta ini selalu di balas dengan dusta .

No comments:

Post a Comment