Friday, December 9, 2011

mcd macam haram jadah :)

sakit hati aku , 4 jam tunggu ade wifi,restoran kaya raya ,wifi takde benggong..
aku tahu taknak aku online kat sini wat habis duet, tapi online jugak dekat sini..hahahah bodoh jugak aku ni ohhhh yaa topic pertama, ade orang mengamuk lah nampak pic ehem2,tahu sakit hati..aku lagi sakit hati dengan dia,haaa ni baru sikit mulut tuh kalau tak cakap bukan-bukan bukannya nama norazizan bin sidih lah tuh,allah bagi mulut suh cakap elok-elok ni tak , dia benda yang bukan2 dia suka cakp..wat aku sakit hati lagi aku wat lagi pangai elehhh kalau kezen dia tak bg tahu dia pun tak tahu..heheh tapi takpe benda dah jadi tak salah kan sapa-sapaa pun ,salah aku jugak..sapa kata aku tak boleh mengalah,ni mengalah la nih,dah cakap aku mcm-macam pujuk nk aku balik haaaakkkkkkkkppppuuuuuuuiiihhhhhhhhhhhhhhhh .. aku plak nk merajuk ingat dia sorang ade kepala angin kat dunia ni , dia tak tgk pala angin aku lagi.. sekali cakap tak boleyh nk patah balik, bab kata org kerana mulut hubungan binasa seperti aku dan teettttttt tak nak sebut nama dia sebab dia kuat perasan.. aku dtg b.b ohhh bukan main lagi eksyennnnnnnnnn main bukak-bukak baju aku cakap dia palau sejuta,ape ingat aku heran dengan dia prahhhhhhhhhhhh bek aku bercinta ngan nepal dari dia puiihhhhhhh tak pon biar aku bercinta dengan yg ni hensem pon hensem memahami pon memahami daripada aku bercinta dengan orang kepala angin tahu mulut dia ja yang bisa mulut aku tak bisa ka.. perangai tak ubah-ubah umur dah tua,pangai camm ??? no komen ,hensem tak pakwe number 2 aku ??hensem kan pakwe aku senyum ..ni lebih memahami berbanding ????? haa yang wane itam tuh bf number 2 yg wane biru number 1,tapi tak penah nk memahami hati perempuan men sedap ja kalo dia nk cakap ..okay lah lupakan hal kedua bf aku ni, okay to NORAZIZAN I DAH DELETE OKAY PUAS ATI :))))))))) upah belanja chocolate cadbury..:p byeee haaaa jgn lupa bgtahu satu dunia ..



No comments:

Post a Comment