Saturday, December 10, 2011

haram jadah bijik mata aku ni :(

adoiyai mane ni aku carik interest takde pon pasal dia,nak delete waa tak sanggup dah dicaci di unkit , owhhh tak tahan dah nak lari jauh-jauh dari hidup ni, nk patah balik semuanya dah terjadi,apa salah aku erk,sampai orang cakap aku macam-macam napa manusia ni senang bila nk mintak maaf dan senang jugak ulangi kesilapan yang sama walaupun berjanjy, mane hukum karma allah ?? tolong lah pegi jauh-jauh tak guna kalau hidup dalam hati penuh dengan kebencian dan kenangan silam , aku tak paham manusia macam ni, aku tak salahkan dia aku terima apa dia cakap pasal aku,aku tak suh dia baca blog aku,aku punya blog,aku punya suka nak taip apa oke janjy aku takde nk menyusahkan hidup sapa-sapa tapi kenapa aku mesti jai mangsa keadaan??sampai bila memang takde peluang ka nk hidup bahagia, maaf ??ade apa pda maaf walaupun sejuta kalihati aku dilukai macamtuh? kau tahu apa erti maaf ka?? ka tahu cakap ja, tuduh lah aku bukan-bukan aku akan diam..aku manusia biasa ade sekeping hati tapi selalu di lukai, aku tak pernah salahkan sape-sapa sebab aku yang pilih dia,aku yg pilih derita,walaupun aku derita terkadang aku merasa kebahagiaab,allah adil kepada setiap umat dia,tapi manusia yang tak pernah nk menghargai cinta dan kasih syg,senang untuk mengungkapkan tapi susah untuk mengerti.. aku manusia biasa adakala aku dapat mensoalkan segalanya dan adakala aku jadi manusia yang sentiasa tertunduk dengan hinaan manusi,iya allah semoga kau buka hati NORA***** menjadi manusia yang menghargai ciptaan mu , dan sentiasa kau tunjuk jalan kebaikan untuk diri nya,amin..itu sahaja doa yang aku harapkan , aku pun manusia biasa yang sentiasa melakukan silap:) bye sakit perot out lu..

No comments:

Post a Comment