Saturday, December 4, 2010

honestly n sincere !!!!!

hmm , kehidupan ??? kehidupan yg mana selalu happy kan .
adakala kita di atas n ade kala kita di bawah .
camna plak kalo kita teranaya ??? apo lak cito ..

kehidupan ini memang perlu banyak pengorbanan , kekadang kita berkorban untuk yg org kita syg tapi penah ka org yg 'kita syg' fhm akn pengorbanan kita ??? khidupan perlu ada jujur n ikhlas kan insyaallah selamat dunia akhirat ... story aku ?? hmm pengorbanan yg sgt menyakitkan .. padah kita lngsung xdi hargai .. tapi aku tima dengan redha if allah dah tentukan .. semoga kau bahagia dengan pilihan kau .. oppsss ade yg terasa sory !!!!

wahh now aku rasa AGAK heppy la coz boleyh lupakan benda2 yg kejam ni .. hahahahah 
alyaaaa boleyhhh :) sebab aku ade kwn2 sedara yg memahami aku tengs guys iloveusomuch :))

No comments:

Post a Comment